Älskling som modell?...

Min älskling har fått erbjudanden förr men nu igår/idag 2 st nya erbjudanden till att bli modell för 2st amerikanska modellargenturer... *säd kaka* tja ja blir ju inte precis glad för de efter som vi pratar om att flutta ihop så fort vi båda har fast anställning o jobbar heltid... efter som vi förlovade oss för lite mer än ett år sen. så aa.. näe gillar inte idén av att han ska pendla mellan USA o jobba med anorektiska 180cm+ långa tjejer... -.-'

säger inte att ja blir svartsjuk.. (min kropp e sjukt snygg även fast ja bara e 162 o kurvig.) men aa näe distans förhållanden håller aldrig. men ja e glad att han tänker tacka nej iaf.

han e bara MIN MIN MIN MIN! wiiiihii :D

(bild på älskling från samma dag som pride, tog den när han va lite sur hihi..<3)

- elskär min bejbi<3

PÖSS<3


Kommentarer
Postat av: rebecca cake

svar: Oj jäklar, tack! :D

Skor och kläder fräsmt, men även smycken och inredningsdetaljer :)

2011-01-20 @ 13:59:50
URL: http://beccababycake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0