Tåkio Håtel

Okej saker o ting måste bli klar gjorda.

1. En gång i tiden var ja typ världens största sucker för TH. De va typ när de vann EMA typ öö... iaf de uppträdde med "monsoon" o de blev blött o härligt.

2. Jag tappade respekten för bandet när de dissade europa för usa. Ja menar e skulle inte ens vara kända där om de inte va för just alla fans i europa, dom skulle mer vara som en fjärt i rymden.
där efter så lackade jag när de blev så stora "sellouts" aka dom produserade mer o mer prylar som kläder saker o annat shit för att få pengar musiken blev inte den samma.

3. Jag slutade lyssna på TH helt o hållet (även fast man hade allt allt allt av dem alla skivor special upplagor limited edition) hm waist. iaf sen när ja fick höra att de skulle kma till stockholm så tänkte jag "för old times sake måste jag ju gå"

4. (konserten)
Tja de va ju inte precis "bandet med en glad attityd o bra musik" de va mer nån sorts Lady Gaga wanna be ja vet inte vad. Var piss sur as länge för att de blivit så förändrade ja menar ja kunde inte en enda jävla låt.
lr jo monsoon o typ dom 2 gmla låtarna de spela. insåg att ja kanske borde kirrat skivan..

5. Ända tills nu har jag varit bitter o arg på bandet. fast de slog mej när ja lyssnade igenom några av de nya låtarna att de va ju ganska likt min nuvarande favorit musik genrer. ELEKTRO POP
så okej dem blir väl bättre..

6. Så kommer dem till sverige (stockholm) igen så e de klart ja ska gå. Fast TH nu är ju verkligen inte samma band som de  som gjort typ "automatic" lr hur fan de nu stavas.
O ja tycker fortfarande att de va skit fittigt gjort att komma så sent till svergie efter utlovade konserter som inte blev av.

 

pöwss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0