Detta..

Blir nu min 6:e blogg.
Det hände ju något så pinsamt som att ja glömde bort mitt lösen till min hotmail jag använde till min nyaste så...
pinsamt nog finns den men ja kan inte blogga på den. TABBE

Jag döpte den här bloggen till Banana Joe för att hylla en av mina gamla favorit GB glassar som inte finns idag.
finns så många som jag personligen bara ÖNSKAR skulle komma tillbax, tex. Confetti, Cool bits, igloo, calipo apelsin och några fler.

Tja min blogg handlar om mig, min vardag och saker som intresserar mig.
musik, design, hår (färger/frisyrer) artister mode osv osv.

kommer även lägga upp bilder på saker jag skapar och på mig själv så som vänner familj o så.

Enjoy!


(Banan glass med choklad överdrag formad som en banan)
-epic




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0